La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Taller de cota de malla.

Ir abajo 
+8
Guybrush
JokeR
Draco
Strategos
Hoch
Logan
Seifil_Shinya
khugtar
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
khugtar

khugtar


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 30/08/2009

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 07, 2010 6:48 pm

Companys i companyes del club tinc la proposta de fer un taller de comfeccio de cota de malla a partir del material mes basic, treballarem desde el ferro per fer les anelles fins al entreteixit de las anelles per acavar donant forma a la nostra cota de malles, fer unes pulseres o caputxes " el que ens vingui de gust".

el que minteresa ara seria saver cuanta gent esta interesada en fer el taller per presentaro a la junta i pensar un petit presupost per els materials.

en cas de que no es fes el taller el qui estigui interesat que parli amb mi.

fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Seifil_Shinya

Seifil_Shinya


Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 29/08/2009
Edad : 36

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 07, 2010 8:44 pm

Estaria interessat sempre i quan l'horari m'ho permeti.
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 07, 2010 8:48 pm

Cita :
Estaria interessat sempre i quan l'horari m'ho permeti.

Jo encara diria més, si l'horari m'ho permet jo estaria interessat.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDv Gen 08, 2010 6:52 pm

Logan escrigué:
Cita :
Estaria interessat sempre i quan l'horari m'ho permeti.

Jo encara diria més, si l'horari m'ho permet jo estaria interessat.
+1
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDv Gen 08, 2010 11:49 pm

Uf... és com fer un petit viatge mental en el temps.

Fins a fa uns 7 o 8 anys, quan el Xavi Roque s'estava fent la seva cota de malla.

Una cosa la recordo segura: la de hores que el Xavi es passava feinejant amb l'armadura, primer fent les anelles, després entrellaçant-les... ho portava a les partides i anava fent.

Bona sort als valents que s'hi posin! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 12:24 pm

La hipotètica cota de malla de Hoch seguiria les regles de les "female fantasy armor"?
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 1:37 pm

Molt d'acord amb Strategos, encara recordo al Xavi a les partides de Rolemaster liat amb la cota de malles, dies, messos... sense apartar les mans de les anelles excepte per tirar els dos daus de deu cares. Veurem a Logan i Khugtar en una tesitura semblant? I si ho fa el director de joc, la partida perdria calitat? Segur que si.

Jo no m'hi posaré, es una feinada de por, i més si medeixes 190cm...

Sort i anims!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 2:49 pm

Logan escrigué:
La hipotètica cota de malla de Hoch seguiria les regles de les "female fantasy armor"?

Jo que sóc fácil, em deixo fer el conjunt sencer si se'm ajuda... pleased
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 2:53 pm

Cita :
Jo que sóc fácil, em deixo fer el conjunt sencer si se'm ajuda...

Primer de tot has de decidir quin model de cota de malles prefereixes:

Opció 1 - Model "Red Sonja":

Taller de cota de malla. Babe-chain1

Opció 2 - Model "Asha Greyjoy":
Taller de cota de malla. Womenrealisticarmor
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 2:58 pm

Et deixes la Opció Zero!

Taller de cota de malla. Chainmail
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 3:03 pm

Si ve amb botes i capa, opció zero... Pero no garantitzo q me la posi ^^" (al menys no en public...)
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 3:04 pm

I per a que no ens acusin de masclistes, aquí us ensenyo la versió masculina dels dos tipos possibles de cota de malles:

Opció 1 - Model "Knight of the Dinner Table":

Taller de cota de malla. WE-ChainMailShirtCoif

Opció 2 - Model "Xerxes":

Taller de cota de malla. Xerxes
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDs Gen 09, 2010 4:14 pm

Sempre he cregut que Red Sonja te els mugrons d'acer per aguantar el biquini de malles sense irritarse.

En fin, desbarres a banda, esta clar que el modelet biquini porta menys feina.

Taller de cota de malla. Paul-renaud-red_sonja_45
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDg Gen 10, 2010 12:57 am

Jo sé com soluciona Red Sonja lo dels mugrons... Link
Tornar a dalt Ir abajo
JokeR

JokeR


Nombre de missatges : 60
Fecha de inscripción : 01/10/2009
Edad : 42

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDl Gen 11, 2010 9:48 pm

Hola! jo tb m'animo a fer la cota de mallas!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
khugtar

khugtar


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 30/08/2009

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDt Gen 12, 2010 2:29 pm

be dons ara el que falta es fer un petit presupost per a la junta i buscar una data que ens vagi be a tots, crec que aqui joker em tindras que ajudar perque si no m'equivoco amb el que hi haura mes complicacions per coincidir sera amb tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDt Gen 12, 2010 4:04 pm

D'acord, cal saber quin material necessitem i en quines quantitats.
Tornar a dalt Ir abajo
Enrok




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/09/2009

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDc Gen 13, 2010 11:09 pm

Em de trobar una forma de no trigar mesos en acabarles...o ja pentinaré canes quan pugui fer-la servir.
(no us cregueu a en Joker!!!! diu a tot ke si i després no l'hi veure'm el pel ¬¬ marine covarde)

Jo m'apunto si el presupost es adecuat.
Tornar a dalt Ir abajo
khugtar

khugtar


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 30/08/2009

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 14, 2010 1:36 am

aveure una cota de malla sencera surt mes o menys per uns 60€, cada tram de filferro galvanitzat surt per uns 5€ aprox (subi els d'acer surten a 16€ el tram) necesitarem un total de 20.000 anelles mes o menys per a fer una cota de malla sencera, com que el que os tinc que ensenyar es a teixir un tros jo crec que amb 50€ de presupost mes o menys ja fem per al primer dia despres que cadascu es vagi comprant el material que cregui, i responent al senyor enrok ves preparant el cubre canas perque per fer una cota de malla sencereta trigarem mes o menys unes 150-200h a no ser que algu vulgui compartir una cota de malla llavors as de dividir les hores entre els que sigueu a compartir.
aixo si necesitarem material per a poder fer l'eina per fer les anelles jo portare el meu que ja estic construint pero estaria be que el club o algu altre en tingues mes basicament per poder anar mes rapits i no tindrens que espera tant. es necesita 3 trosos de fusta 2 de 22x12cm i un de 37x12cm i una barra de ferro de uns 50-60cm.
si teniu alguna pregunta mes estare encantat de respondre.
Tornar a dalt Ir abajo
khugtar

khugtar


Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 30/08/2009

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 14, 2010 1:40 am

per cert la fusta que en principi pot ser el mes car si es compra jo vaig anar a fer una volta pel carrer i la veritat es que en vaig trovar molt rapit, un calaix o un tros de moble ja anira be mentres facin la llargada necesaria, els 12 cm de ample poden ser relatius.
Tornar a dalt Ir abajo
Seifil_Shinya

Seifil_Shinya


Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 29/08/2009
Edad : 36

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 14, 2010 11:27 am

Pots pujar un dibuix o una foto de que és exactament el que es vol amb les fotos?

Així ens podem fer una idea de que s'ha de buscar per la brossa XDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDj Gen 14, 2010 1:33 pm

Si en lloc de filferro galvanitzat fem servir anelles d'acer... ens sortirà aleshores una cota de malles +5?
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDv Gen 15, 2010 4:41 am

bueno ja sabieu que m'apuntava, però aqui deixo constància, si la vull d'acer i la pagaré a termini!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
JokeR

JokeR


Nombre de missatges : 60
Fecha de inscripción : 01/10/2009
Edad : 42

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDv Gen 15, 2010 8:30 am

Com veig que algu qüestiona el meu interes per fer la cota aki deixo una deixo uns dibuixos que he trobat per que ens fent una idea del que diu el Xavi.
Aquests son el 3 bloks de fusta i la bara
Taller de cota de malla. Cotas2

Com donar forma a les anelles
Taller de cota de malla. Cotas5
Taller de cota de malla. Cotas7i
Tornar a dalt Ir abajo
JokeR

JokeR


Nombre de missatges : 60
Fecha de inscripción : 01/10/2009
Edad : 42

Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitimeDv Gen 15, 2010 8:39 am

Com donar foma a les anelles un cop tallat el fil ferro( Aquest esta ben fet Embarassed )
Les anelles s'han aplanar
Taller de cota de malla. Cotas3
Taller de cota de malla. Cotas4
Taller de cota de malla. Cotas5
Taller de cota de malla. Cotas6

En aquest dibuix les fletxes indiquen cap on no s'ha de fer presio
Taller de cota de malla. Cotas7
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Taller de cota de malla. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de cota de malla.   Taller de cota de malla. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Taller de cota de malla.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Taller d'escenografia.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Junta :: Activitats-
Canviar a: