La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 4:40 pm

A veure, com el tema del calendari es un pal i es poc funcional (no hi ha manera humana de modificar el funcionament del calendari que ara només permet penjar event al primer post del fil... ) he estat pensant en una altra aproximació al tema.
Proposo que es faci un fil per campaña, partida o whatever "principal" per comentaris, resums i tal que es penjará com anunci o important i per una altre part, que es convoqui partida per "fil nou" on els jugadors diguin si els hi va el dia o no i així pugui quedar marcat com el dia de la partida en si. Sé que vaig descartar aquesta idea per farregosa, peró no he trobat una altre solució.
M'agradaria que em donguessiu la vostra opinió, idees i sugeriments abans de començar a tocar les entranyes del foro i remodelarlo, així que vull la vostra opinió. Masters!! Jo us invoco!!
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 6:23 pm

Realment no hi ha massa alternatives, pero pot funcionar sempre que la gent pensi a reutilitzar/borrar els threads vells perque el forum no col·lapsi sobre el seu pes eventualment Rolling Eyes

Tambe es podria fer un apartat separat pels fils de "calendari", perque quedi una mica mes clar i ordenat.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 6:55 pm

Ja contava amb fer netejes (a.k.a. prunes) en el foro o programarli un auto-prune... Sóc reticent al tema de forum a part que després es veu menys clar i es un click mes accedir-hi... per aixo proposava penjar els fils de les campanyes com importants...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:52 pm

Em sembla bona la idea de Hoch.
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:55 pm

A mi no em suposava cap problema anar editant el primer post del fil dedicat a la partida / campanya per a introduïr la data en que anava a tenir lloc la propera partida, i acte seguit postejar dintre d'aquest mateig fil per a convocar als jugadors. D'aquesta manera quedava reflectit al calendari, i la gent podia veure al mateix temps que hi ha havia un missatge nou dintre del fil de la partida.

En tot cas, qualsevol de les dues opcions proposades em sembla bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:59 pm

Logan escrigué:
A mi no em suposava cap problema anar editant el primer post del fil dedicat a la partida / campanya per a introduïr la data en que anava a tenir lloc la propera partida, i acte seguit postejar dintre d'aquest mateig fil per a convocar als jugadors. D'aquesta manera quedava reflectit al calendari, i la gent podia veure al mateix temps que hi ha havia un missatge nou dintre del fil de la partida.

En tot cas, qualsevol de les dues opcions proposades em sembla bé.
si, pero us queixaveu de que no quedava reflectit "l'historic de partides" i fa temps q veig que no feu servir el calendari... no sé proposo solucions, pero ja us dic q com no sóc master em dona bastant igual. Ho he proposat en veure que es pasava totalment del tema calendari, no fos pq no us semblés be el sistema. Així que decidiu vosaltres una que sou els interesats... XD
Tornar a dalt Ir abajo
Juez Dredd

Juez Dredd


Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 28/01/2010
Edad : 47

Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitimeDj Feb 11, 2010 6:09 pm

Acabo de recibir los permisos y he publicado el prócimo evento. Por mi parte y por el momento lo veo una herramienta funcional, la verdad es que es algo necesário para imponer algo de organización.
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.KENDORIA.COM
Contenido patrocinado





Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.   Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Funcionament del Calendari
» Partides entre setmana
» Canvi de Skin i "concurs" de logo
» Els Vega-nazis (no, no m'he confós de secció)
» Trailer de "Going Postal": la nova adaptació de Terry Prattchett a la televisió

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Fòrum :: Fòrum related-
Canviar a: