La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Rolemaster: Mundo de las Sombras

Ir abajo 
+9
Guybrush
SirSefirot
JokeR
nemesismistic
skelos
McCloy
Hoch
Logan
Draco
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDl Ago 31, 2009 6:05 pm

Aquest es el fil per parlar de la campanya de Rolemaster Draco's Edition: Mundo de la Sombras (no se per que em surt en espanyol, serà per alló dels noms propis).

No se si va ser per que estava cansat i somnolent pero el combat de la partida del ultim diumenge se'm va fer repetitiu i amb poca emoció. En canvi el principi de la partida va ser divertit i més narratiu. Inclós dins els primers passos dins la masmorra va quedar clar que els PJs estaven trepitjant una zona profunda, avandonada i antiquisima de la ciutat nan de Ton Bor, tot i estar al menjador de casa meva.

El sistema de joc es pot continuar modificant per ferlo més amé, vaig simplificarlo molt per que el important per mi era mostrar l'amvientació del mon, pero clar, sempre hi ha algun combat que altre.

He començat per disenyar una serie de moviments marcials a petició del Joshua, al estil Fading Suns, alguns d'ells seràn només per enemics d'un tamany semblant a l'atacant, i seràn:

-Puño y puño: Dos atacs rapids de puny en el matex asalt, amb una important penalització a l'atac.

-Puño rapido: Atac rapid pero menys potent.

-Presa: Com el nom diu es per inmovilitzar un enemic.

-Barrido: Patada baixa per tirar l'enemic a terra.

-Ataque Acrovatico: Cop amb una acció de moviment per colocarse a l'esquena o flanc de l'enemic. Requereix tirada de Acrovacias.

-Ataque concentrado: Amb 1 o 2 assalts de concentració es posible una petita meditació per acumular força i colpejar més fort. Fa falta tirada de Concentració. Es perd la Defensa Adrenal durant la preparació i atac.

-Patada voladora: Lenta pero dolorosa. Desaventatge: En l'asalt d'aquest atac es perd la Defensa Adrenal al ser un cop que demana molta preparació postural i temps.


Editat per darrera vegada per Draco el Dj Des 31, 2009 5:56 pm, editat 7 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 1:25 pm

El sector de jugadors que es dedica a utilitzar armes de combat cos a cos voldria queixar-se de que l'existència de maniobres d'arts marcials representa un greuge comparatiu si no venen acompanyades de les corresponents maniobres amb armes cos a cos. Mantenint com a exemple les taules de maniobres de "Fading Suns", exigim poder fer fintes, fondos, contraparades, atacs combinats i demés parafernàlia.

En un altre ordre de les coses, eus ací unes cuantes mostres de l'àlbum de fotos de la nostra companyia d'aventurers, per a que la resta de usuaris del forum ens vagi coneixent.

Dagmar, bàrbar Talath
Rolemaster: Mundo de las Sombras Dagmar

Logosh, nan de Ton Bor
Rolemaster: Mundo de las Sombras Logosh

Markus, pal.ladí de Kuor
Rolemaster: Mundo de las Sombras Markus

No disposem de fotografies del sacerdot nan Itir Rumnaheim perque durant la sessió de fotos estava recluit a la seva habitació en plena depressio galopant.


Editat per darrera vegada per Logan el Dg Jul 25, 2010 10:21 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 3:11 pm

Cita :
-Puño y puño: Dos atacs rapids de puny en el matex asalt, amb una important penalització a l'atac.

-Puño rapido: Atac rapid pero menys potent.

-Presa: Com el nom diu es per inmovilitzar un enemic.

-Barrido: Patada baixa per tirar l'enemic a terra.

-Ataque Acrovatico: Cop amb una acció de moviment per colocarse a l'esquena o flanc de l'enemic. Requereix tirada de Acrovacias.

-Ataque concentrado: Amb 1 o 2 assalts de concentració es posible una petita meditació per acumular força i colpejar més fort. Fa falta tirada de Concentració. Es perd la Defensa Adrenal durant la preparació i atac.

-Patada voladora: Lenta pero dolorosa. Desaventatge: En l'asalt d'aquest atac es perd la Defensa Adrenal al ser un cop que demana molta preparació postural i temps.

- Doble Estocada: Dos atacs seguits de l'arma cos a cos en el matex assalt, amb una important penalització a l'atac.

- Ataque ràpido: atac ràpid de l'arma cos a cos però menys potent.

- Desarmar: com el seu nom diu és per a desarmar l'enemic.

- Barrido con el arma: cop de ventall amb l'arma cos a cos per a desequilibrar l'enemic i fer-lo caure a terra.

-Ataque Acrobático: Cop amb una acció de moviment per a colocarse a l'esquena o flanc de l'enemic. Requereix tirada de Acrobacias.

-Ataque concentrado: Amb 1 o 2 assalts de concentració és posible una petita meditació per acumular força i colpejar més fort. Fa falta tirada de Concentració. Es perd la Defensa Adrenal durant la preparació i atac.

- Ataque poderoso: Lent però doloros. Inconvenient: en l'assalt d'aquest atac es perd la Defensa Adrenal al ser un cop que demana molta preparació postural i temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 3:32 pm

Les fotos estan molt encertades, excepte per alguns detalls:

Es Agmar i no Dagmar, pero per haberho fer de memoria esta molt be. Amés no porta armadura metalica.

El nan es mooolt friki XD

Bako potser tindria algo a dir respecte la foto amb la bufanda. Ell mai te fred.

El monjo de Hoth es diu Ankash i es un mascle.


Respecte el tema de les maniobres marcials i també amb armes, tot es pot parlar, anem poc a poc. I es que no vull complicar massa el combat.

Un altre tema Logan: El teu PJ markus necesita un temps de repós de més de 20 dies ven atés medicament per curar la ferida. Els medis magics costaran bastantes monedes de plata. Reparar l'armadura costarà entre 15 i 20 monedes de plata.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 3:39 pm

mmmm

Ankash i Hoch...

I el tema de les arts marcials... Thank u... Ho vull combinar amb la maça i les magies...

(i espero no ser tan blau... redeu...)

Rolemaster: Mundo de las Sombras Jerjes

Me aviat soc aixo però més blavós...
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 4:04 pm

Si Logan, yo creo que Jerjes Lee seria algo mas parecido a esto ^^

Rolemaster: Mundo de las Sombras 436869120406c5be9d9


PD: Veo que por fin han arreglado el tema de las firmas ^^.
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 5:00 pm

Cita :
Es Agmar i no Dagmar, pero per haberho fer de memoria esta molt be. A més no porta armadura metalica.

En realitat les peces metàliques que es veuen a la fotografia només son trofeus agafats de les armadures dels seus enemics. Si obrissim més l'angular de la foto, podriem veure que en realitat porta una armadura de cuir.

Cita :
Bako potser tindria algo a dir respecte la foto amb la bufanda. Ell mai te fred.

La bufanda és un regal que li va fer la seva mare, i la porta només per motius sentimentals. A més, una persona que s'atreveix a sortir al carrer amb aquesta bufanda, és una persona que no li té por a res.

Cita :
Respecte el tema de les maniobres marcials i també amb armes, tot es pot parlar, anem poc a poc. I es que no vull complicar massa el combat.

Em sembla que cap de nosaltres té ganes de complicar el combat. Rolemaster no és un joc senzill de modificar i d'anar fent experiments.

Cita :
Un altre tema Logan: El teu PJ markus necesita un temps de repós de més de 20 dies ven atés medicament per curar la ferida. Els medis magics costaran bastantes monedes de plata. Reparar l'armadura costarà entre 15 i 20 monedes de plata.

Aniria bé que ens fessis un mini-calendari per a que tinguem una bona idea de a quina época de l'any ens trobem. Em sembla que anteriorment haviem dit que ens esperariem un mes o un mes i mig per a que estiguès ben entrada la primavera abans de sortir d'expedició cap a Pedra Cel.lestial. Si no recordo malament, entre l'antepenúltima partida i la que vam fer el passat diumenge havien passat vint dies. Si afegim les tres setmanes de repòs forçat del meu pal.ladí, ja fem complert el plaç de mes i mig preparant l'expedició, adquirint equip, reunint informació sobre el viatge, etc, etc.

A més, no sé si el senyor Logosh tenia intencions de realitzar operacions de mineria en el llit del riu on vam trobar evidències de pepites d'or.

Els costos de reparació de la meva armadura i el tractament de la meva ferida a la cama coincideixen aproximadament amb la recompensa que em pertocava per rescatar els dos nans perdunts a la Infraciutat de Ton Bor, amb lo qual per el moment no tinc problemes econòmics. Si que m'interessaria estudiar els preus d'equip de qualitat superior a la normal, o fabricats amb materials superiors al simple ferro, ja que tinc 10 monedes d'or que m'estàn cremant a la butxaca, i no crec que en mig de les terres salvatges que haurem de travessar per arribar a Pedra Celestial em facin gaire servei.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 7:57 pm

Cita :
Aniria bé que ens fessis un mini-calendari per a que tinguem una bona idea de a quina época de l'any ens trobem. Em sembla que anteriorment haviem dit que ens esperariem un mes o un mes i mig per a que estiguès ben entrada la primavera abans de sortir d'expedició cap a Pedra Cel.lestial. Si no recordo malament, entre l'antepenúltima partida i la que vam fer el passat diumenge havien passat vint dies. Si afegim les tres setmanes de repòs forçat del meu pal.ladí, ja fem complert el plaç de mes i mig preparant l'expedició, adquirint equip, reunint informació sobre el viatge, etc, etc.

Vau arrivar a Ton Bor a principis de primavera del 6.052, han passat 20 dies. Les estacions duren 70 dies i n'hi ha 5 a l'any. No hi ha messos tal com nosaltres els entenem, i les setmanes duren 10 dies i n'hi ha 7 cada estació. Els Mestres del Saber van inventar una abreviació per les dates que moltes cultures utilitzen:

3/2(Primavera)/6052 Tercera Era: Logosh hereda la fortalesa i lluita amb Babuino Negro.
4/2/6052 TE: Assegurant fortalesa. Lluita amb Basilisco.
24/2/6052 TE: Primera incursió a la antiga ciutat de Ton Bor.

Ah! I si recorres a la magia per curar la teva cama la recuperació sols serà de 1 hora, i no els més de 20 dies sense màgia.

Cita :
A més, no sé si el senyor Logosh tenia intencions de realitzar operacions de mineria en el llit del riu on vam trobar evidències de pepites d'or.

Ja ho se, pero com que no va dir res, jo tampoc. Que dolenta es la memoria eh!

Cita :
Els costos de reparació de la meva armadura i el tractament de la meva ferida a la cama coincideixen aproximadament amb la recompensa que em pertocava per rescatar els dos nans perdunts a la Infraciutat de Ton Bor, amb lo qual per el moment no tinc problemes econòmics. Si que m'interessaria estudiar els preus d'equip de qualitat superior a la normal, o fabricats amb materials superiors al simple ferro, ja que tinc 10 monedes d'or que m'estàn cremant a la butxaca, i no crec que en mig de les terres salvatges que haurem de travessar per arribar a Pedra Celestial em facin gaire servei.

Com t'he dit la armadura costa entre 15 i 20 m.plata de reparar, i estara fet amb un parell de dies. Pots comprar una cota de malles d'acer +5 per 35 monedes d'or. Es cara per tu. Per un escut no ho es tant. Un d'acer +5 val 55 monedes de plata, un d'alt acer +10 costa 275 monedes de plata (27,5 d'or).

Curar la cama magicament ho pot fer un clergue del Temple de Torgon, per una dotzena de monedes de plata més o menys, depenent de com l'hi caiguis de be Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
skelos

skelos


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 01/09/2009

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 7:51 pm

ostres un dia q no vinc a lluitar i casi us maten xD es q no us puc deixar sols jejejeje Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 8:30 pm

Si et serveix de consol, segons el màster el teu personatge no es va afegir a l'expedició de rescat subterrani perque estava ocupat trobant coses en comú amb certa elfa que va conèixer en un bar. I fins aquí pug llegir, que aquest es un fórum per a tots els públics.

Vist en retrospectiva, encara sort que va ser el meu personatge el que va rebre la pitjor ferida de tota la partida. El pal.ladí Markus va encaixar dues cleques seguides. La primera amb una tirada oberta que va traspassar la seva BD de 55 com si no hi estigués. De fet, l'única persona del grup amb una BD prou alta com per a esmorteïr lleugerament el cop és el monjo guerrer de Joshua, i tot i així, sent un atac amb tirada oberta, segurament hauria rebut un crític (encara que segurament hauria sigut un crític "A" en lloc del "B" que vaig patir). I el segón atac, tot i que no va ser crític, també va ser una tirada prou alta com per a tornar a impactar-me tot i la meva BD bufejada.

I tenint en compte que els punts de vida totals que em van treure els dos atacs van ser 111 (reduïts a 94 pels meus 17 punts d'armadura), i que el guerrer nan Logosh ja havia sigut ferit anteriorment per una naga, si qualsevol membre del grup arriba a encaixar el que el meu pal.ladí va aguantar, hauriem d'haver recollit les seves restes amb un cubell i una fregona.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDs Set 05, 2009 2:00 pm

MAPES DE EMER I HAESTRA
Rolemaster: Mundo de las Sombras 2711656366_555bcb3237

Ja que el material de l'antic forum s'ha perdut en l'espai-temps poso de nou el mapa de Haestra aqui. Ton Bor esta en la mateixa latitud que la illa dels Elfs Erlin: Talaen, pero al peu de les Muntanyes d'Or, bastant al centre del mapa. La ruta que vau seguir des de el Mar de Votania va ser navegant per la Bahia de Izar fins Bentara, la ciutat més al nord a la costa de la bahia. Despres vau caminar més al nord fins Ton Bor, que apareix marcada al mapa amb un 4 minuscul al costat d'un punt.

http://webs.ono.com/profesor_bacterio/Haestra.jpg

Aqui en color: http://webs.ono.com/profesor_bacterio/haestra_esp.pdf

I aqui el de Emer: http://webs.ono.com/profesor_bacterio/emermap_esp.pdf

Com a curiositat: En la ultima partida Itir i Markus van sentir parlar de Namar-Tol, illes habitades per elfs Iylar i Erlin, apareixen a l'Est en aquest ultim mapa de Emer en color.

Per ultim mapa de tot l'emisferi:
Rolemaster: Mundo de las Sombras Kulthean-Map-small
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDt Set 08, 2009 11:21 pm

Aquest diumenge m'agradaria fer una nova partida de la campanya. L'unic inconvenient es que el Juanjo potser no podria venir per que treballa per la nit i per la tarda dorm. No soc ningú per dirho, pero el millor es dormir pel matí al plegar, pero be... La veritat, tinc la partida preparada i en tinc ganes. Vist l'exit podria ferla de nou a casa meva.

Només dir que si la sesió sortís bé es podrien descobrir varies coses que añadiran emocions a la campanya.

Com us va una partida de Rolemaster Diumenge a la tarda?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 1:13 am

Draco escrigué:
Aquest diumenge m'agradaria fer una nova partida de la campanya. L'unic inconvenient es que el Juanjo potser no podria venir per que treballa per la nit i per la tarda dorm. No soc ningú per dirho, pero el millor es dormir pel matí al plegar, pero be...


A part de q trobo q aixo està fora de lloc (opinió personal, nomès) jo podria anar a la partida...
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 10:16 am

En teoría tengo una comida al medio día con mis hermanos y demás pero supongo que a las 17:00 o así tendría que estar desligado.
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 12:27 pm

Confirmo la meva disponibilitat per a qualsevol partida que hom vulgui arbitrar el proper diumenge 13 d'octubre.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 9:35 pm

Ok, confirmades les asistencies de Itir el clergue nan adorador de falsos deus, Agmar el barbar garrulo, Markus el paladín alt humà lesionat, Ankash el monjo blau raro i Elwe el monjo elf baixet i rapat, partida Diumenge 13 a les 16:30 a casa meva (Avda/Garraf).

Itir, queda pendent pujar la teva fitxa, es pot fer dissabte o el mateix diumenge.

PD: Editada la descripció de Markus per petició de Logan.


Editat per darrera vegada per Draco el Dc Set 09, 2009 11:04 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 10:17 pm

El pal.ladí Markus voldria objectar sobre l'ús de la paraula "tullit" i prega que sigui sustituida pel mot "lesionat".
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDc Set 09, 2009 11:05 pm

Pq no es al club? I jo arribaré tard, que m'han mogut un dinar familiar de dissabte a diumenge...
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDj Set 10, 2009 3:19 pm

Hoch escrigué:
Pq no es al club? I jo arribaré tard, que m'han mogut un dinar familiar de dissabte a diumenge...

El club et queda més prop de casa, pero pensa que a casa meva estarem més comodes, sense interrupcions, si fes calor es posa l'aire acondicionat i per fumar esta la terrassa al costat i no cal ni interrompre la partida.

Això no sera sempre així, aquest diumenge no hi haura ningú més a casa i per això es ideal, pero durant l'hivern el normal serà fer les partides al centre civic.

El Victor també te un dinar, i jo també, pero a les 16:30 estare a casa, esperem que el sobretaula no s'allargui massa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
nemesismistic




Nombre de missatges : 20
Fecha de inscripción : 10/09/2009

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDj Set 10, 2009 6:03 pm

Hola soc el joshua per mi de moment cap problema el diumenge.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDj Set 10, 2009 7:22 pm

Not only but also diumenge tinc visita per la tarda/nit, pero bueh, si venen abans d'hora poden venir a casa teva ^^"
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDs Set 12, 2009 8:45 pm

La bona noticia es que el Juanjo podra venir a la partida, només faltarà el Pepe que esta a França.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDs Set 12, 2009 11:44 pm

Afegides noves llistes de magia disponibles per PJ's i PNJ's, extretes de les meves busquedes internautiques:

Herir. Canalització Malvada. Llista de magies per utilitzar a curta distancies que obre ferides en la victima, paralisis, hemorragies, drenar vida...

Mente Sobre Materia. Nova llista Basica de Monje. Magia per influir en la materia, especialment per desviar atacs amb armes, potenciant la Defensa Adrenal. També permet trencar obgectes sense lesionarse. Nota: allò tipic de trenca-totxanes.

Combinar Poder. Tancada Canalització. Permet combinar varis sortilegis de baix nivell i llençarlos en un mateix asalt.

Jihad. Tancada Canalització. Magia per "buffar" en massa, ideal per guerres santes, creuades religioses, etc...

Magia de las Burbujas. Tancada de Canalització. Magia especial per seguidors de deus de alegria i la jarana. El nom pot fer gracia, pero les bombolles creades amb aquesta llista de magia poden ser molt perilloses.

Totes aquestes s'anyadeixen a altres que heu vist mes recentment: Llistes Basiques de Druida i NightBlade, Ceremonias per rituals religiosos, Ley del Familiar per tenir animalons i Vias del Guardián realment destructiva per enemics acerrims d'una deitat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDl Set 14, 2009 12:50 am

Després de la partida d'avui, que ha durat com a molt 2,5 hores per començar tard i acavar massa aviat per compromissos personals i lavorals dels jugadors, voldria que tots reflexionexiu si realment hi ha ganes de seguir la campanya, amb partides que comencin a les 5 (com mol tard) fins les 9 de la tarda/nit.

El que no pot ser es que comencem tard i a sobre a les 8:15 de la tarda d'un diumenge haguem de acavar la partida, just avans del combat i moment algit la trama de la aventura.

Si hi ha algú que per motius personals (que no lavorals, que estan sobradament entesos) creu que no pot jugar una sesió de 4 hores cada 2 setmanes, que m'ho digui i buscaré a algú altre que si pugui. Així de clar, pero sense mal rotllos, que tots tenim les nostres fases i si no hi ha ganes de jugar a rol tampoc m'enfadaré, pero el que no vull es que la campanya acavi perjudicada.

Espero les vostres respostes, per aqui o en privat.

Firma: Un Director de Joc decepcionat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitimeDl Set 14, 2009 11:07 pm

Glosario del Mundo de las Sombras


Aquestes son algunes paraules que actualment a la campanya tenen rellevancia, o s'han esmentat. Estan en orden alfaburrico.

Cuando se usa la abreviación “Ir” se refiere a que la palabra proviene del Iruanico, la lengua hablada por los Altha, los primeros habitantes de Kulthea en la Primera Era. Se dice que en su forma natural el Iruanico es capaz de influir mentalmente a otros seres, incluso matar.

Kulthea [Ir.¿Mundo-Sombra?]: El Mundo.

Emer: Un gran continente en el centro del hemisferio oeste, justo al sur de Jaiman.

Tanatos: El enemigo de la vida en el Shadow World; una fuerza malefica cuyo origen es desconocido. Actúa siempre a través de esbirros y persigue la destrucción de toda vida. Existen teorías de que la Tanatos es en realidad energía negativa, que consume el Poder Arcano y la fuerza vital

Este: El hemisferio Este. Un área de la que (para muchos) nada se conoce. Algunas historias hablan de una tierra dominada por la Tanatos, o un lugar de belleza increible e insana.

Jerak Ahrenreth [Ir: Círculo Secreto]: Una organización secreta de poderosos señores que desean controlar Kulthea a través de diversos medios, incluyendo las Artes oscuras, manipulación política, engaños y asesinato.

Loremasters o Maestros del Saber: Sabios, eruditos, consejeros. Muchos poseen poder sobre la Magia, pero no les gusta hacer uso de él excepto en caso de extrema necesidad. Están por todas partes pero no les gusta hacerse notar, se consideran a sí mismos los guardianes de la civilización en Kulthea.

Karilôn: Sede del Colegio de los Loremasters, su localización es secreta.

Guerras del Dominio: Conflicto que marcó el final de la segunda era entre los partidarios de la Tanatos y los pueblos libres, liderados por los Loremasters.

Andraax: Uno de los tres fundadores de la Orden de los Loremaster. Andraax es un famoso filósofo e historiador, habiendo firmado innumerables tomos que relatan las primeras edades del mundo. Su destino final es desconocido; algunos dicen que murió, otros que se volvió loco (tras las guerras del Dominio o después de un viaje al Este).

Changramai: Una escuela de filosofía/religión y combate sin armas, llamada así por el legendario Maestro Changrama. Sus alumnos reciben el nombre de Monjes Changramai. Tan solo existe un monasterio, en un lugar remoto del norte de Emer a donde jóvenes entusiastas se encaminan con el fin de aprender las artes del control de la mente y el cuerpo. En lo que parece una contradicción, los monjes changramai se alquilan como guardaespaldas y trabajos similares.

K’ta’viir [Ir. “señor del poder”]: Nombre racial de los Althanos superiores, una raza extinta que rigió los destinos de Kulthea –y de buena parte de la galaxia– hace eones.

Navegantes: Cofradías de hombres y mujeres que sirven de guías y asistentes de viaje –por un precio. Utilizando sus Compases, son capaces de controlar el clima y los Flujos de Esencia para crear condiciones de viaje favorables. También poseen el poder de teletransportar clientes (dispuestos a pagar su tarifa) directamente al destino, utilizando un poder que ellos llaman ‘Salto’.

Sel-kai: Ciudad estado del nordeste de Emer, y uno de los centros de comercio más ampliamente conocidos del Oeste. Es famosa por sus barcos voladores y por la ciudad flotante de Eidolon, que se mantiene a medio kilómetro por encima de la ciudad baja.

Tethior: Artesano, creador, herrero, este Iylar creó algunos de los artefactos más poderosos de la historia del mundo, incluyendo los Ilarsiri (piedras de visión) y los yelmos, los medallones y las espadas de los seis reinos de Jaiman. Se cree que murió en las Guerras del Dominio.

Thalath: Raza fuerte y rubia, de ojos azules. Se daptan muy bien en climas frios. Su fuerza mental y fisica nacen de una vida de trabajo duro y espiritu puro.

Laan: Una raza de hombres de aspecto noble, generalmetne altos y de cabello oscuro, se cree que provienen de Jaiman. En la tercera era su número es mucho menor que el de los más bajos y robustos pueblos shay.

Erlin: (Ir. ‘Jardineros’): Menos señoriales que los Iylari, los elfos Erlini son sin embargo un pueblo gentil que comparte una gran armonía con la tierra y todas las cosas que crecen. Son inmortales, nunca envejecen y matienen una actitud despreocupada a lo largo de toda su vida.

Nomari: Llamados por otras razas Enanos, son una raza baja y fornida que siente a gusto bajo tierra, donde crean minas laberinticas y mansiones palaciegas. Son mastros trabajando el metal, emplean la magia solo en comunión con su dios y para aumentar los poderes de las armas y artefactos que salen de sus forjas.

Jhord: Raza sin pelo corporal, son altos y tienden a ser de huesos amplios (y habitualmente musculosos). Sus orejas son grandes y alongadas pero redondas, su piel muy palida con un lijero toque azulado. Si los Jhord saben hablar, nadie ha estado ahi para escucharlos; en su lugar se comunican exclusivamente con telepatia. Ningun extranjero ha visto jamás una mujer Jhord.

Fauno: Habitantes lujuriosos de bosques templados, los faunos tienen pequeños cuernos caprinos en sus cabezas, y colas que salen de su baja espalda. Bellos i siempre jovenes, sin pelo por encima de la cintura pero muy peludos por debajo. Son talentosos musicos y seductores que pueden tener hijos siempre varones apareandose con mujeres humanas y elfas.




Un repas a la experiencia guanyada fins ara:

Itir, Clergue Nan nivell 6, 78.000, 12.000 fins nivell 7.
Agmar, Barbar Humà Thalath nivell 6, 73.000, 17.000 fins nivell 7.
Loghosh, Guerrer Nan nivell 5, 65.000, 5.000 fins nivell 6.
Markus, Paladí Humà Laan nivell 5, 64.000, 6.000 fins nivell 6.
Bako, Mag Faune nivell 5, 63.000, 7.000 fins nivell 6.
Ankash, Monjo Humà Jhord nivell 5, 56.000, 14.000 fins nivell 6.
Elwe, Monjo Guerrer Elf Erlin nivell 4, 48.000, 2.000 fins nivell 5.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Contenido patrocinado





Rolemaster: Mundo de las Sombras Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rolemaster: Mundo de las Sombras   Rolemaster: Mundo de las Sombras I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Rolemaster: Mundo de las Sombras
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 10Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» [El Mundo] Xat amb Alfons López Tena
» [El Mundo] Si cuela lo de nación - Salvador Sostres (reflexions sobre la covardia)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Partides :: Partides-
Canviar a: