La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Tema Signatures

Ir abajo 
+4
McCloy
SirSefirot
Strategos
Hoch
8 participantes
AutorMissatge
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 2:32 pm

En principi el tema de les signatures ja està arreglat. No sortiràn als posts antics, sinó als propers que escrigueu. Hi ha un parell de truquets que tenir en compte:

1. Podeu fer servir BBCode a les firmes... Després de intentar editar un post, millor us deixo enllaç a la wiki i us busqueu la vida: http://es.wikipedia.org/wiki/BBCode

2. Perquè la firma es vegi heu d'activar desde el vostre perfil la opció "sempre adjuntar la meva firma" desde: Perfil --> Preferencias --> Siempre adjuntar mi Firma: Si.

Salutacions ^^


Editat per darrera vegada per Hoch el Dt Set 01, 2009 2:36 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 2:35 pm

A veure si surt la meva cita d'en Rorschach...

Editat: Si que surt! Bravo!
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 2:52 pm

Posting in a signature thread Cool

Un fòrum no és un fòrum sense firmes...

EDIT: I perquè la meva continua sense veure's? Ai diox.

EDIT2: Ja està, aquest trasto té una mica de delay.
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 4:11 pm

asiassss ^^
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDt Set 01, 2009 4:21 pm

Voldria demanar un parell de coses:

- Que posem tots el nostre nom real a la firma, per tal d'identificar-nos. Ja sé que molts ja sabem qui som, però hi ha usuaris registrats dels quals només puc especular qui són.

- Que qui posi una imatge a la firma, siusplau, que no sigui de tamany industrial, ni una parrafada quilomètrica.
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 8:54 am

Veient la firma d'en Victor recolzo la proposta d'en Ventura de posar límits al tamany de la firma.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 2:38 pm

Cita :
2.3.1 Las imágenes de las firmas no podrán exceder las siguientes medidas :


Alto: 150 px
Ancho: 450 px
Peso: 50 kb

Ó

Alto: 100 px
Ancho: 500 px
Peso: 50 kb

Una imagen por firma.
2.3.2 Las firmas no deben tener más de 3 líneas de texto de tamaño estándar..

2.3.3 Se pueden adjuntar imágenes a los post pero bajo las siguientes medidas :


Alto: 400 px
Ancho: 400 px

No deberá pesar más de 100 kb.
o en el seu defecte:
Cita :

Las imágenes de las firmas no deben exceder las siguientes medidas:
Alto: 150 px
Ancho: 500 px
o
Alto: 150 px
Ancho: 450 px
# El tamaño del archivo no debe sobrepasar los 35 kb.

# Las imágenes para avatares no deben exceder las siguientes medidas:
Alto: 150 px
Ancho: 150 px
# El tamaño del archivo no debe sobrepasar los 15 kb.

# No se permiten ni firmas ni avatares dinámicos.

# Para las firmas también se aplica la normas generales del foro, concretamente estas:

* No está permitido el uso de firmas y / o avatar con carácter obsceno, vulgar, para calumniar, odioso, amenazando a los de naturaleza sexual, política, religiosa o de cualquier otro tema que podría afectar claramente la conciencia de los demás.

# La firmas no podrán exceder de 10 líneas de texto a un tamaño normal, en caso de usar una imagen solo se permitirán 5 líneas de texto.

# Cualquier cosa que se use para explotar los vacíos de las normas, como postear al final del post dibujos siglike y otros que hagan la firma mas grande, no esta permitido.


Volieu normes per firmes? ale, us deixo escollir opció y tot (Jo em decanto per les segones, q son les q estan modificades per un dels meus teams... )
Tornar a dalt Ir abajo
Seifil_Shinya

Seifil_Shinya


Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 29/08/2009
Edad : 36

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 2:45 pm

Jo crec que es aplicar una mica el sentit comu... a mes a mes amb la adsl tampoc van tan lentes les firmes i sent tant pocs no hi ha una extensa varietat de firmes, per tan segur que ja les tens als arxius temporals
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 2:51 pm

Jo pensava el mateix fins q s'han posat a demanar normes...

Si en voleu, jo les tinc... Encara q personalment prefereixo anar el cap de setmana al club amb la maverick i el recon i cosir el Victor a trets...
Tornar a dalt Ir abajo
Seifil_Shinya

Seifil_Shinya


Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 29/08/2009
Edad : 36

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 2:52 pm

Hoch escrigué:
Jo pensava el mateix fins q s'han posat a demanar normes...

Si en voleu, jo les tinc... Encara q personalment prefereixo anar el cap de setmana al club amb la maverick i el recon i cosir el Victor a trets...

M'apunto! Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 2:54 pm

Seifil_Shinya escrigué:
Hoch escrigué:
Jo pensava el mateix fins q s'han posat a demanar normes...

Si en voleu, jo les tinc... Encara q personalment prefereixo anar el cap de setmana al club amb la maverick i el recon i cosir el Victor a trets...

M'apunto! Twisted Evil

Secundada la moció... Si el Victor no es posa una firma mes adient, serà objectiu de una caça de sang...
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 3:13 pm

Ei, si s'ha d'acribillar algú (especialment al Víctor, entre altres), el Comando NERF entra en acció!!!

Tema Signatures 3803971612_2ef563acc9
Que tremolin els que posin imatges massa grans a les firmes...


PS: Hauriem de renovar les fotos, ara que tenim nou arsenal...
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 3:29 pm

Tema Signatures Dsc0039gof

The Admin is watching you...
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 10:52 pm

Crec que és innecessari posar normes respecte a coses tan nímies (es comença així i s'acaba reformant la seguretat social...), tots som prou grandets per saber què es posa i què no Rolling Eyes

Si voleu, una norma ràpida i pràctica seria simplement que la firma no sigui més gran que el text postejat (o caixa de text)... i si algú s'ho salta sempre el podem fer bullir en salsa de menta. Twisted Evil

Aquest comando, on està la Vulcan????
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 11:05 pm

A veure, el problema radica en que no tothom te la pantalla del mateix tamany, per això hi ha firmes que a alguns usuaris els descuadren el fòrum i a altres no i etc... Que es tregui la mega-firma i prou, nassos... El tema de les normes per si no s'ha notat era altament irònic... Però nois, q si en voleu en tinc de fetes...

¬¬"

Jo propugno el nostre mètode... Caça de Sang! Caça de Sang!

( El dissabte per la tarda, hora a concretar, al Club... )
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 11:16 pm

Pues lo tenéis claro contando con varios factores.

1. Aun no se tienen las nuevas llaves del Club.

2. Mañana mismito me piro de viaje una semanita, larga 8 días para ser conciso, así que no estaré el fin de semana.

Teniendo en cuenta estos factores, esta difícil la cosa para hacerme una caza de sangre. En su lugar, sugiero que para resarciros de alguna manera, la caza, se la hagáis al rayado de la vida que se ha quejado de una nimiedad como esa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 11:21 pm

Bueh...

Dona't la impossibilitat de fer una caça de sang fins la setmana següent, se li pot editar la firma al Victor i canviar la solució per un duel a Mavericks entre els dos afectats del conflicte...
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 11:23 pm

Señor McCloy, su firma me descuadra las proporciones del foro. Supongo que su texto pone "Wraith: the Oblivion", pero es solamente una suposición, porque únicamente alcanzo a leer: "Wrai: The Ob". En todo caso, creo que sería más productivo que disminuyera su ciclópea firma a proporciones más mundanas, ya que no es cuestión de que la gente tenga que empezar a jugar con las propiedades de pantalla de su escritorio. En todo caso, una persona amante del dibujo como usted debería encontrar que una firma de tamaño gargantuesco es ciertamente antiestética, y es síntoma de una personalidad apocada y reprimida.

También le hago llegar el siguiente enlace: http://www.netiqueta.org/ para que se ilustre en el fascinante mundo de las normas básicas del comportamiento en el ciberespacio.


Editat per darrera vegada per Logan el Dc Set 02, 2009 11:27 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 11:26 pm




Edit: *Hoch agafa crispetes i seu...


video

No us van els videos encastats? :/ em poso a mirar-ho


Editat per darrera vegada per Hoch el Dc Set 02, 2009 11:39 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitimeDc Set 02, 2009 11:38 pm

Jo subscric el que diu l'Alfred.

Cal tenir en compte que no tothom té pantalla panoràmica, i en tot cas no tothom té la mateixa resolució configurada...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tema Signatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tema Signatures   Tema Signatures I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tema Signatures
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tema de Battlestar Galactica cantat a 4 veus i a capella

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Fòrum :: Fòrum related-
Canviar a: