La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Es pot saber que nassos esteu fent???

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDg Mar 21, 2010 1:58 am

Que jugueu a veure qui te mes pebrots i qui deixa anar la darrera paraula?
Caixun... com ens hem de veure, crec que cadascú hauria de poder parlar del que vulgues sense cap mala contesta per part d'un company.
A més crec que en una conversa sortir-se per la tangent de la gramàtica o de l'ortografia no és gaire intel·ligent per que pot ferir els sentiments del teu contertulià, que a més és company de lleure i al cap de setmana següent poder el veus i pot haver-hi mals rotllos. I a més, no creieu que entre nosaltres no ens hauríem d'obligar a passar el corrector abans de postejar, ja que oblidaran el que has dit, per centrar-se en intentar desacreditar-te?.
Noies/nois no m'agrada el que esteu fent amb el fòrum i l'ambient que us esforceu en escampar, ja que us veig com abanderats de la intolerància en la guerra de l'acritud. Recordeu els inicis d'aquest raconet d'internet exclusiu només per naltros i algun troll extraviat de tant en tant? va ser una llista de correu que ens mantenia a tots en contacte, que un servidor a dures penes sabia com funcionava, després va venir en Draco que ens va regalar un Forum, quan encara uns quants de nosaltres encara no havíem trepitjat cap i no teniem ni punyetera... Després van venir en Toni i en Mondi que ens l'han deixat tal i com el coneixem ara, i tot això per que... per veure intolerància!!!!!! Mireu, m'agafen agrors només pensant en el que s'ha convertit i les paraules que s'han intercanviat.
Punt de reflexió: Deixem de ser tant torraculleres i frikejem una mica més que no fa mal a ningú.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDg Mar 21, 2010 9:36 am

Jo, personalment, només volia que al Zulo es pogués parlar de qualsevol tema i que tots, no només jo, intentéssim dur a terme un debat civilitzat.

Ara bé, no estic disposat a que m'acusin de demagog, amb l'esforç que he fet per a mantenir els fils dins d'una varietat tan temàtica com de posicions polítiques, acceptable.
Tampoc estic disposat a que m'acusin d'incorrer en fal·làcies, quan no ho són.
Tampoc estic disposat a que em diguin pesat, somiatruites o idiota a qui prenen el pèl, una persona que no sap de què parla i que a més, et certifica que no en vol parlar i no ho vol saber.

Entre amics s'ha de poder parlar de tot, si no, hi ha un problema.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDg Mar 21, 2010 3:15 pm

Subi escrigué:
va venir en Draco que ens va regalar un Forum, quan encara uns quants de nosaltres encara no havíem trepitjat cap i no teniem ni punyetera...

Resulta que l'actual administradora del forum considera que soc un HOYGAN o un "ASCOLTY", que significa dit en plata, un CATETO, INCULTE i PLASTA. I resulta que si no hagues estat pel meu primer pas a crear un forum, potser no l'haguesim tingut mai.

Pero no importa, en canvi de seguir les faltes el respercte que s'haguiesin convertit en insults directes amb poc temps, he preferit inmortalitzar les seves paraules a la meva firma, per que quedi ven retratada.

LLIVERTAT!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Juez Dredd

Juez Dredd


Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 28/01/2010
Edad : 47

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDg Mar 21, 2010 4:43 pm

Yo, en pos de mantener la paz, el orden y la armonía, aconsejo clonar las propuestas normativas de muchos foros análogos y prohibir según qué actividades, como por ejemplo hablar de política.

Sobretodo puesto que al entrar y profundizar sobre ciertos temas, como son los políticos, nos volvemos más sensibles y solemos confundir la alusiones a los contenidos y postulados que formulamos como si se tratasen de ataques personales (no me refiero a los comentarios de Hotch que, aunque si bien es cierto que deberíamos aplicarnos un poco más en las formas, quizá deberían haber sido valorados por su autora antes de publicarlos para evitar ofender a terceros).

Sea porque hay intransigencia ideológica, porque nunca se llegará a un entendimiento entre los extremismos y las posturas más tolerantes o bien porque entre dos banderas que tienen los mismos colores siempre hay que medirse quien tiene la polla más grande la solución más lógica, creo, sería acordar el no volver a tocar estos temas.

Existen otros foros donde se puede realizar estas prácticas y, como bien dice Subi, éste orientarlo al frikismo, que de eso vivimos. (Sí, necesito mi dosis, luego es necesario para mi vida, ¿y qué?)

Un saludete y olvidad vuestro odio hombre, ¿es que esperaréis a morir para daros cuenta que no habéis vivido?.


Editat per darrera vegada per Juez Dredd el Dl Mar 22, 2010 12:17 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.KENDORIA.COM
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDg Mar 21, 2010 11:33 pm

El que no podieu pretendre es venir aquí a intentar obligar a la gent a parlar de política quan ha demostrat el seu desinterés i etc. O començar a posar de "passotas, anticatalanistes i etc" per no ser independentistes com vosaltres... Si no t'agrada la meva opinió sobre tu en aquest tema, no em facis parlar. Vosaltres teniu dret a expresar el vostre punt de vista, doncs jo tinc dret a expresar el meu.

A mi em sembla més falta de respecte plenar un fórum de demagògia i fal·làcies, que se saben que no arribaran enlloc.

Vosaltres plantejeu la situació i penseu una mica:

Comenceu a obrir fils de política, com que ningú us contesta, comenceu amb els "atacs" als altres pel pasotisme. Encara que NOMÉS hi ha dues persones interesades en el tema, per no crear polèmica i que no es digui que això es una dictadura bananera (que aquí hi ha llibertat d'opinió, d'expressió i tal), es crea UNA SECCIÓ específica que pq dos interesats de 30 usuaris, us pogueu explaiar. No contents amb això, ni veient que NO interesa el tema, seguiu. Jo no llegia ni els fils normalment, pero hi ha un límit sobre les tonteries o obvietats descontextualitzades que puc arribar a llegir sense entrar al trapo. I quan per fí conseguiu el que voleu, que es que algú us contesti el que pensa del tema, llavors es que se us falta al respecte...

Qui falta al respecte a qui?? Ningú us ha obligat a parlar de un tema que no volieu parlar, dient que per no estar d'acord amb la vostra actitud, no s'és un bon catalan. Cosidero ser "millor" català saber escriure o molestarse un mínim en escriure l'idioma que es defensa que cridar als quatre vents dades que no podeu demostrar. Que per cert, el talibanisme ortogràfic del català el va començar Connor amb la seva multi trol... Això si, com que va "atacar" a Logan, a Strategos i a mi, no va passar res...

Els meus comentaris son les meves idees i, com he reiterat moltes vegades, si no les voleu saber, no em feu dir-les. Si m'indigna quelcom, ho diré. I si algú no li agrada la meva opinió, que no em llegeixi, parafrasejant a algú.

Així que, tornant al refraner bàsic català: "Qui no vulgui pols, que no vaig a l'era."

I amb això declaro que no penso tornar a aquesta secció, perque jo aquí no he vingut a parlar de política...
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDl Mar 22, 2010 12:15 am

BAH!

Mai he dit que per no ser independentista siguis mala catalana, no inventis coses ni possis en boca meva coses que no he dit. Si casi no postejo en el subforum de politica! De fet crec que no serveix de res i entenc que la gent no hi participi. Tampoc falto al respecte, no insuto com tu.

Cita :
Comenceu a obrir fils de política, com que ningú us contesta
Jo no els obro i amb prou feines hi participo.

Cita :
Vosaltres teniu dret a expresar el vostre punt de vista, doncs jo tinc dret a expresar el meu.
Amb respecte si us plau.

Cita :
UNA SECCIÓ específica que pq dos interesats de 30 usuaris, us pogueu explaiar
Veig condescendencia? Per mi pots borrar la subcecció de politica. Ah... 30 usuaris? Crec que no.

Cita :
dient que per no estar d'acord amb la vostra actitud, no s'és un bon catalan
En cap moment he dit això. Ets tant bona catalana com jo o com Connor encara que et moli Ciutadans.

Cita :
Que per cert, el talibanisme ortogràfic del català el va començar Connor amb la seva multi trol...
Em rellisca qui va començar. I son una falta al català tant les faltes ortografiques com sobrexplotar la jerga internautica-anglosaxona que tant t'agrada.

Falsetats, possarme en boca meva coses que no he dit... Deixa de justificarte, es simplement mala educació. Si no ho vols reconeixer es problema teu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDl Mar 22, 2010 2:42 pm

Hoch escrigué:

I amb això declaro que no penso tornar a aquesta secció, perque jo aquí no he vingut a parlar de política...
I si et dones per al·ludit al que he dit, és el teu problema...
Tornar a dalt Ir abajo
Juez Dredd

Juez Dredd


Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 28/01/2010
Edad : 47

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: FINIQUITANDO   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDl Mar 22, 2010 3:43 pm

A todo esto y aprovechando al alto seguimiento de los flames (se dice asi no?), los que tengais cuenta de facebook haceros fan de "Titan, el juego de rol ambientado en los reinos de Kendoria" y quien no tenga... pues que se haga una!.

https://www.facebook.com/pages/TITAN-el-juego-de-rol-ambientado-en-los-reinos-de-Kendoria/300487891103?ref=ts

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.KENDORIA.COM
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDl Mar 22, 2010 7:11 pm

Juez Dredd escrigué:
A todo esto y aprovechando al alto seguimiento de los flames (se dice asi no?), los que tengais cuenta de facebook haceros fan de "Titan, el juego de rol ambientado en los reinos de Kendoria" y quien no tenga... pues que se haga una!.

https://www.facebook.com/pages/TITAN-el-juego-de-rol-ambientado-en-los-reinos-de-Kendoria/300487891103?ref=ts

Wink

Pos si esto son los minutos comerciales, yo aprovecharé tb para promonocionar EL grupo: https://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Culpo-a-Victor-Rebollar-de-mis-altas-expectativas-en-cuanto-a-PJs/338061764811?ref=ts "Culpo a Victor de mis altas expectativas en cuanto a PJs." Hacersus fan!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Juez Dredd

Juez Dredd


Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 28/01/2010
Edad : 47

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDl Mar 22, 2010 7:41 pm

Ahí voy... espero un Quid pro quo...
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.KENDORIA.COM
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDl Mar 22, 2010 11:30 pm

Vale no ho he aconseguit.
He obert un fil per que la gent que ha participat en aquest sots-fòrum pensés en el que ha escrit, i l'únic que he vist exceptuant al juez dredd són respostes de justificació i contraatac, suposo que no hi ha cura per certa ceguera selectiva que evita fer autocrítiques i reflexionar una mica sobre les pròpies accions.

I si, això és un post del Subi, dient que penso que uns quants de vosaltres patiu de meliquisme agut i que simplement sou DOLENTS, INTRANSIGENTS, I TENIU LA SANG NEGRA, ale. Però de bon rotllo eh!
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitimeDt Mar 23, 2010 12:48 am

Em sap greu subi, no penso deixar que em diguin certes coses sense que em defensi, ni que em possin en boca meva coses que no he dit, ni que es mofin dels meus ideals politics. Tot s'hagues arreglat amb una disculpa per part de Hoth, pero sembla que no es produirà.

En fi, jo no insultaré a ningú, pero callar, no callaré.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Contenido patrocinado





Es pot saber que nassos esteu fent??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es pot saber que nassos esteu fent???   Es pot saber que nassos esteu fent??? I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Es pot saber que nassos esteu fent???
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Comencem l'any fent-nos una màscara de Rorscharch com la de la pel.licula

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Altres :: Zulo :: Política.-
Canviar a: