La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 ReV 'El Fin de los Caballeros de la Noche'

Ir abajo 
AutorMissatge
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

ReV 'El Fin de los Caballeros de la Noche' Empty
MissatgeAssumpte: ReV 'El Fin de los Caballeros de la Noche'   ReV 'El Fin de los Caballeros de la Noche' I_icon_minitimeDt Jun 08, 2010 5:48 pm

Els mateixos que van fer el Rol en Viu que ja vaig anunciar en el seu temps en un altre fil tornen a fer un ReV amb la mateixa ambientació de Siglo de Oro (Capitán Alatriste, capa y espada, etc.). Tenen un sistema de fitcha propi amb sistema de combat de Softcombat.

La partida es jugarà a La Pobla de Cérvoles, a vint minuts de Montblanc. La data límit d'inscripció és el 21 de juny. La data de la partida és el cap de setmana del 17 i 18 de juliol. Tota la informació necessària per inscriure's i fer-se la fitxa, així com el reglament i la localització ho trobareu aqui:

http://www.megaupload.com/?d=X8NT401L

Hi falta una cosa, el mail del master, al qual se li ha d'enviar la fitxa:

enedwaith_33@hotmail.com

Jo hi aniré, almenys amb dos amics de la universitat. Ja vam anar a l'edició anterior, i la veritat és que està molt currat. No vam tenir en cap moment la decepció típica dels ReV, i el roleig pràcticament no va decaure. Val la pena.

Aquest post va destinat a tot déu, però especialment al senyor McCloy, que en l'edició anterior, com sempre oportunament, em va trucar a mig rol en viu i se'm va cagar en tot dient-me que perquè no n'hi havia dit res, i jo dient-li que ho havia anunciat al foro feia eons... Així que dona't per avisat. XD
Tornar a dalt Ir abajo
 
ReV 'El Fin de los Caballeros de la Noche'
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Junta :: Activitats-
Canviar a: