La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Carnaval 2011 i Centre Cívic

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Carnaval 2011 i Centre Cívic Empty
MissatgeAssumpte: Carnaval 2011 i Centre Cívic   Carnaval 2011 i Centre Cívic I_icon_minitimeDt Mar 01, 2011 11:39 pm

Algún membre de la Junta sap si el proper diumenge 7 de febrer obrirà el nostre Centre Cívic, o ens faràn la punyeta les comparses?
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Carnaval 2011 i Centre Cívic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Carnaval 2011 i Centre Cívic   Carnaval 2011 i Centre Cívic I_icon_minitimeDc Mar 02, 2011 1:07 am

No tenim cap notificació sobre irregularitats en la disponibilitat del centre cívic, així que el diumenge 7 serà un diumenge com qualsevol altre a efectes d'obrir el club i disposar-ne.

Una altra qüestió és si els membres del club estaran o no ocupats en les comparses. Això ja no recau en responsabilitat de la Junta. Per part meva, jo vindré al club a la hora habitual.
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Carnaval 2011 i Centre Cívic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Carnaval 2011 i Centre Cívic   Carnaval 2011 i Centre Cívic I_icon_minitimeDc Mar 02, 2011 1:30 pm

He pogut contactar aquest matí amb la directora del centre i m'ha dit que el centre cívic NO es veurà afectat per les activitats carnavaleres, amb lo qual la meva partida de "Deadlands" o la de qualsevol altre persona no corre perill.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Carnaval 2011 i Centre Cívic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Carnaval 2011 i Centre Cívic   Carnaval 2011 i Centre Cívic I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Carnaval 2011 i Centre Cívic
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Centre Cívic ocupat el 19 de juny
» No es pot obrir el Centre Cívic en el què queda d'agost
» Centre Cívic parcialment ocupat dissabte 20 de novembre
» Centre Cívic parcialment ocupat dissabte 18 de desembre
» No es pot obrir el centre el dia 26

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Junta :: La Junta oberta-
Canviar a: