La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Crimson Skies

Ir abajo 
+3
Connor
Hoch
SirSefirot
7 participantes
AutorMissatge
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 12:53 am

Crimson Skies Crimsonskies


Per fi a les vostres taules el que tots estaveu esperant!

Crimson Skies és un wargame de combats aeris entre avions de variada naturalesa en una ambientació fictícia pulp, de mecànica bastant senzilla i molt cinemàtica.

Després de fer un petit test run el diumenge passat, estem en condicions de realitzar una partida de prova amb més gent en algun moment del cap de setmana que ve (dissabte anyone?).

Si voleu assaborir el glamour dels duels aeris d'època, no us ho perdeu!


Editat per darrera vegada per SirSefirot el Dt Set 15, 2009 5:51 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 4:45 am

Si no sapigués que en realitat tota la bonica retórica del post no ve a significar res mes que "tenim un joc d'avionets nou" casi casi m'ho vens...

Jo potser paso a mirar que tal...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 8:54 am

Si pogués em passava, encara que sigui un joc d'avionets. A mi m'encanten els jocs amb miniatures, siguin de guerra o no, siguin d'avionets o de zombies.
Però malauradament, dubto que pugui convèncer la parenta... mmmm... per cert, són avions especials o només tens les regles i fareu servir els del Wings of War?
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 9:52 am

El joc té un sistema de regles propi (semblant en molts aspectes al de "Battletech", ja que comparteix editorial i equip creatiu) i en la seva versió original fins i tot venia amb un troquelats retallables de cartolina que servien com a fitxes.

Jo procuraré passar-hi pel club la tarda del dissabte.
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 10:18 am

En el PDF del joc que em vaig descarregar hi ha les pàgines amb els avions per retallar. Miraré d'imprimir-les en color sobre cartolina, a veure si tenim algo més decent que el que vam fer servir en la partida de prova de diumenge.

Per cert, la meva valoració: els mateixos mérits i defectes que el Babylon 5 Wars, l'StarFleet Battles i aquesta mena de jocs. Molt detallat, cosa que per una banda està bé, i per altra alenteix el combat.

Això si, està molt bé que les limitacions a girar i a fer virgueries vinguin donades pel nombre de Gs que l'avió pot suportar...
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 5:48 pm

En això de detallat discrepo Neutral Tot i que si és més detallat que altres sistemes de joc, tampoc diria que ho és en extrem, ni que el joc sigui "lent" (un cop se sap una mica la mecànica és molt directe).

Apart, he estat mirant els models d'avions i crec que vam escollir els pitjors per fer la test-run... els Devastators son dels caces més difícils de donar (dels que venen pre-fabricats), mitjanament blindats i dels pitjor armats, per no dir que no tenen ni rockets. Si haguèssim agafat algun altre model més farcidet i més gran segurament la batalla haguès acabat en els torns on ens vam quedar...
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 6:29 pm

Jo vaig triar els Devastators perquè al joc d'ordinador és dels models més versàtils! Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Set 15, 2009 7:15 pm

La propera vegada podeu probar de dur a terme un duel de Furys, que no us encertareu ni a la de tres, però el primer que doni al blanc amb el canó de 70 mm segurament s'emportarà el gat a l'aigua, o fer un combat entre Defenders, amb lo qual tindreu "Aquellos muchachos con sus locos cacharros".
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Feb 15, 2011 10:51 pm

Duelo en las Rocosas

Los persistentes rumores acerca de una amarga disputa personal entre dos de los mejores pilotos del Estado Libre de Colorado han quedado confirmados. Orry Gallagher y Al J. McRoss se enfrentarán el próximo domingo 20 de febrero sobre las cumbres de las Montañas Rocosas, cerca del infame refugio de piratas y mercenarios conocido como Sky Haven.

Crimson Skies PilotDuel

Las razones por las que ambos pilotos han decidir poner fin a sus diferencias enfrentándose en un combate aéreo no están claras, aunque se rumorea que podría haber una mujer involucrada.



Editat per darrera vegada per Logan el Dt Feb 15, 2011 11:05 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDt Feb 15, 2011 11:01 pm

Gallagher, cuando llegues al suelo, díle que es Al McRoss quien te ha enviado.
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDg Feb 20, 2011 10:06 pm

Lol!!!! que bueno, no se de donde a sacado Oriol el uniforme y las gafas, pero le queda que ni pintado. XDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitimeDg Feb 20, 2011 11:08 pm

L'uniforme és el cosplay que va portar al saló, i les ulleres són les mateixes de l'Alfred, però són fotos diferents i cola com si n'hi haguessin dos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Crimson Skies Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crimson Skies   Crimson Skies I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Crimson Skies
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Trailer de la nueva Serie de Steven Spielberg "Falling Skies"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Jocs de Guerra :: Jocs de Guerra-
Canviar a: