La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 bústia de sortida

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41

bústia de sortida Empty
MissatgeAssumpte: bústia de sortida   bústia de sortida I_icon_minitimeDt Des 15, 2009 10:28 am

Bones,

Tinc 3 missatges a la bústia de sortida des de fa dies i no els han rebut els destinataris... per què em passa això a mi??? Crying or Very sad Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

bústia de sortida Empty
MissatgeAssumpte: Re: bústia de sortida   bústia de sortida I_icon_minitimeDt Des 15, 2009 12:09 pm

dunno, espera que miro el permisos... btw, lo altra que m'has demanat está en procés... Si no puc aquest matí, al mig dia ho deixo solucionat...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41

bústia de sortida Empty
MissatgeAssumpte: Re: bústia de sortida   bústia de sortida I_icon_minitimeDt Des 15, 2009 12:17 pm

Hoch escrigué:
dunno, espera que miro el permisos... btw, lo altra que m'has demanat está en procés... Si no puc aquest matí, al mig dia ho deixo solucionat...

Tu eres una de les persones que no hauria d'haver rebut el missatge, però aquesta resposta vol dir que si, ara bé, la resta de gent no....

Non capito niente

PS: Mercès pels permissos


Editat per darrera vegada per Connor el Dt Des 15, 2009 1:11 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

bústia de sortida Empty
MissatgeAssumpte: Re: bústia de sortida   bústia de sortida I_icon_minitimeDt Des 15, 2009 12:57 pm

Ok, ja he vist que et pasa, es queden a la bústia de sortida fins que el destinatari els llegeix XD aixi q no es problema teu ni del foro... es dels q no revisen els seus p.m. XDDD

PS: de res, que per això estem ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





bústia de sortida Empty
MissatgeAssumpte: Re: bústia de sortida   bústia de sortida I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
bústia de sortida
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Fòrum :: Fòrum related-
Canviar a: