La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Assemblea Extraordinària 2010

Ir abajo 
+5
Strategos
Hoch
McCloy
Logan
Guybrush
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDt Ago 31, 2010 2:02 pm

Hola a tothom,

Com ja es va comunicar dies enrere, aquest proper diumenge dia 5 de setembre es durà a terme l'Assemblea Extraordinària. L''hora de convocatòria és a les 17:00, al Centre Cívic de Mar.

L'ordre del dia serà el següent:

1- Presentació de l'ordre del dia.
2- Revisió de procediments de proposta d'activitats i d'adquisició de material.
3- Estat de comptes.
4- Precs i preguntes.

Recordem que només tenen vot aquells que hagin pagat la quota íntegra de 10€ corresponent a l'any 2010.
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDt Ago 31, 2010 6:05 pm

Tinc un dubte sobre la diferència entre socis i no socis en una assamblea. Entenc que només tenen dret a vot els socis (és a dir, aquelles persones que han pagat la quota integra), cosa que em sembla del tot raonable, però tenen dret a fer pública les seves opinions i a participar d'alguna manera en el debat aquells no socis que assisteixin a l'assemblea, o la Junta ha decidit seguir la màxima: "si vols parlar, has de pagar"?
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDt Ago 31, 2010 8:40 pm

No, no hem arribat a aquest extrem. De moment tothom té veu a l'Assemblea, però no vot.
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 2:04 am

Guay, entonces eso quiere decir que solo Guybrush y el mono Amelio tienen derecho a voto... A no, espera!!! que también esta el rastrojo rodante ese que sale en todos los Westerns... Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 10:01 am

McCloy escrigué:
Guay, entonces eso quiere decir que solo Guybrush y el mono Amelio tienen derecho a voto... A no, espera!!! que también esta el rastrojo rodante ese que sale en todos los Westerns... Laughing

Se llama "estepicursor" ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 40
Ubicació : Vila del Pingüí

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 11:21 am

Hoch escrigué:
McCloy escrigué:
Guay, entonces eso quiere decir que solo Guybrush y el mono Amelio tienen derecho a voto... A no, espera!!! que también esta el rastrojo rodante ese que sale en todos los Westerns... Laughing

Se llama "estepicursor" ¬¬

Joder, quin "palabro", no en tenia ni idea Surprised

He buscat a The Other Wiki sobre la susodicha planta, i he trobat que la denominació en anglès és molt més descriptiva i gràfica: "tumbleweed", és dir literalment "herbota que roda". Razz

I fins aquí l'off-topic.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 1:23 pm

Strategos escrigué:
Hoch escrigué:
McCloy escrigué:
Guay, entonces eso quiere decir que solo Guybrush y el mono Amelio tienen derecho a voto... A no, espera!!! que también esta el rastrojo rodante ese que sale en todos los Westerns... Laughing

Se llama "estepicursor" ¬¬

Joder, quin "palabro", no en tenia ni idea Surprised

He buscat a The Other Wiki sobre la susodicha planta, i he trobat que la denominació en anglès és molt més descriptiva i gràfica: "tumbleweed", és dir literalment "herbota que roda". Razz

I fins aquí l'off-topic.

Estepicursor em sembla més literal, tot i que no he comprobat aquesta etimologia totalment "estepi-" vindria a dir que es de les estepes (en realitat es una planta amb una dispersió molt amplia e invasora a EEUU, no autòctona d'allà...) y "-cursor" té tota la pinta de ser el llatinajo/gregajo de torn per creuar... així que anomenarles "creuadores de les estepes" em sembla òptim Very Happy (jo de petita no tenia amics... tenia un munt de llibres, legos i mecanos... )
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 4:57 pm

I quin problema hi ha en dir-li senzillament "la bola aquella dels westerns... fiiiiuuuuu..."? Que pedants que esteu tots Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 5:49 pm

SirSefirot escrigué:
I quin problema hi ha en dir-li senzillament "la bola aquella dels westerns... fiiiiuuuuu..."? Que pedants que esteu tots Cool

A las cosas, por su nombre XD
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 5:52 pm

Assemblea Extraordinària 2010 Killertumbleweed

Assemblea Extraordinària 2010 2009-11-04-Estepicursor-y-grillo
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 01, 2010 11:42 pm

Barrella llisa! Colla de xarnegots!!!


/me tira un flam a la cara d'algú



Curiosos noms no? El nom científic o en llatí encara es més rar 'Salsola tragus'
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDj Set 02, 2010 3:09 pm

*Hoch li dona una "chapita" a Rumata: Molt bé!! Saps fer sevir la wikipèdia!! Very Happy


I no és xarnegots, jo si de cas sóc una "rata xarnega" XDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDv Set 03, 2010 9:56 am

La xapa aquesta esta molt vista, la té tothom, no m'en pots donar un altre menys comú?



Lo de la rata, no és aplicable, fent us de la meva recent adquirida txapa, em prenc la llibertat de fer copy/paste (dóna'm xapa) del mateix wikipedia, i xarnego te aquestos possibles significats:

Cita :
Gos llebrer.
Fill d'una persona catalana i d'una francesa.
Fill d'una persona catalana i d'una no catalanoparlant.
Immigrant castellanoparlant a Catalunya.
Persona de llengua castellana no adaptada lingüísticament al català.

No pots ser rata i gos al mateix temps. XD
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDv Set 03, 2010 2:47 pm

Rumata escrigué:
La xapa aquesta esta molt vista, la té tothom, no m'en pots donar un altre menys comú?
Nop, encara no te n'has guanyat cap altre...



Rumata escrigué:

Lo de la rata, no és aplicable, fent us de la meva recent adquirida txapa, em prenc la llibertat de fer copy/paste (dóna'm xapa) del mateix wikipedia, i xarnego te aquestos possibles significats:

Cita :
Gos llebrer.
Fill d'una persona catalana i d'una francesa.
Fill d'una persona catalana i d'una no catalanoparlant.
Immigrant castellanoparlant a Catalunya.
Persona de llengua castellana no adaptada lingüísticament al català.

No pots ser rata i gos al mateix temps. XD


Llavors xanergos ens ho has dit per gossos i no per contestar en castellà a un castellano parlant en un foro bilingüe? interessant...
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDv Set 03, 2010 5:42 pm

M'he perdut... scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDv Set 03, 2010 6:04 pm

SirSefirot escrigué:
M'he perdut... scratch

Que prefereixes? Mapa o GPS? XD
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 38
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 12:01 am

Seguro que se conforma con un catalogo de memeces...
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 12:20 am

SirSefirot escrigué:
M'he perdut... scratch

És molt senzill:

Ens estem tirant flams l'un a l'altre, igual que micos fent una baralla de cagades.

No obstant observaré que no he sigut el primer en parlar d'animals, i que a més, només he dit que per definició, i repeteixo PER DEFINICIÓ, l'expressió 'Gos xarnego' és més correcte que 'Rata xarnega'.

Afegiré també que no tinc res en contra els xarnegos, ja sigui per definició, o per vocació, més proba es que el meu propi fill ho és.

I que per descomptat tampoc tinc res en contra dels animals mixtes, Sempre m'han fet gràcia els dibuixos del 'Gat-i-Gos', per tant per que no un 'Rata-Gos-Xarnego' que sap escriure als foros i tirar flams?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 1:37 pm

McCloy escrigué:
Seguro que se conforma con un catalogo de memeces...
Catálago de memeces?? joder, como te pasas ultimamente conmigo... cualquiera diría que he intentado levantarte la novia o algo... estás ahí, cómo el rayo que no cesa... XD




Rumata: No tindries que haberli explicat... XDDDD ara ja m'has tallat el rollo i no puc seguir amb el victimisme T_T
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 2:33 pm

Cita :
Guay, entonces eso quiere decir que solo Guybrush y el mono Amelio tienen derecho a voto...

Assemblea Extraordinària 2010 Img2003copia5oy
Tornar a dalt Ir abajo
Juez Dredd

Juez Dredd


Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 28/01/2010
Edad : 47

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDl Set 06, 2010 11:40 am

Yo soy "charnego", identificándome con la última definición. Aquí "troleamos" todos, o la puta al río.
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.KENDORIA.COM
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDl Set 06, 2010 4:47 pm

Juez Dredd escrigué:
Yo soy "charnego", identificándome con la última definición. Aquí "troleamos" todos, o la puta al río.

Envidioso! ¬¬U
Tornar a dalt Ir abajo
Juez Dredd

Juez Dredd


Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 28/01/2010
Edad : 47

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDt Set 07, 2010 8:31 pm

Podríais poner un breve resumen de la asamblea, para goce, disfrute y saciar la curiosidad de los que no acudimos.
Aunque no seamos ni asociados.


Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.KENDORIA.COM
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDt Set 07, 2010 8:49 pm

Juez Dredd escrigué:
Podríais poner un breve resumen de la asamblea, para goce, disfrute y saciar la curiosidad de los que no acudimos.
Aunque no seamos ni asociados.



Oshe, que aquí estamos hablando de estepicursores, grillos o mapas... a desvirtuar a otro lao!
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitimeDc Set 08, 2010 10:57 pm

Juez Dredd escrigué:
Podríais poner un breve resumen de la asamblea, para goce, disfrute y saciar la curiosidad de los que no acudimos.
Aunque no seamos ni asociados.

Breve resumen: Unas 20 personas sentadas en sillas azules hablando a la vez sin respectar turno de voz alguno.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Contenido patrocinado





Assemblea Extraordinària 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Assemblea Extraordinària 2010   Assemblea Extraordinària 2010 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Assemblea Extraordinària 2010
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Barnaludica 2010
» Assamblea d'Estiu 2010
» Tots Sants 2010
» Assamblea General Ordinària 2010
» I TORNEIG DE WINGS OF WAR - 12 de Desembre del 2010

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Junta :: La Junta oberta-
Canviar a: