La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Tots Sants 2010

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Tots Sants 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Tots Sants 2010   Tots Sants 2010 I_icon_minitimeDl Oct 18, 2010 11:41 am

Com podeu llegir en un altre fil, tinc preparada una partida de "Advanced Dungeons & Dragons" per a celebrar la festivitat de Tots Sants.

Tot i que els meus jugadors ja m'han proposat un parell de domicilis particulars on es podria dur a terme aquesta partida sense suposar un gravamen per a ningú, la localització ideal seria l'edifici del Centre Civic de Mar. Però la data proposada per a realitzar la meva partida és el divendres 29 d'octubre a partir de les 22:00, un horari en el que el Centre Cívic roman tancat.

Així doncs, m'agradaria preguntar la Junta si hi ha possibilitat de demanar a la direcció del Centre Civic de Mar que ens permetessin tenir obert el divendres a la nit. També m'agradaria saber si A) hi ha prevista alguna altra activitat per a Tots Sants, B) aquest any no es té previst fer res, o C) cap de les anteriors.
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Tots Sants 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tots Sants 2010   Tots Sants 2010 I_icon_minitimeDc Oct 20, 2010 3:32 pm

La cosa està complicada aquest any, ja que l'ajuntament s'ha posat ranci de cara a les associacions amb el tema de obrir els centres cívics a partir de les 21:30 ja que a partir d'aquesta hora es requereix de la contractació del servei de consergeria, i per mes injuria, està totalment prohibit que romangui obert el centre cívic a partir de les 00:00. Per tant enguany hi ha moltes possibilitats que no es pugui celebrar la nit de tots sants, raó que desenvoluparé en un fil adequat.

El que exposo en aquesta resposta m'ho ha comunicat Ester la Dire del centre cívic de mar, vamos que no he vist cap comunicat de l'ajuntament ni res per l'estil. Vaig preguntar el motiu, i em va dir que aquesta decisió afectava a tots els centres cívics i a totes les associacions, i es degut a varies denúncies de veïns dels C.C, i l'ajuntament ha hagut de respondre per les associacions així que han decidit tancar l'aixeta.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Tots Sants 2010
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tot Sants 2010 - Asalto al Castillo Ravenloft
» Barnaludica 2010
» Killer 2010 - El millor per combatre la calor
» Assemblea Extraordinària 2010
» I TORNEIG DE WINGS OF WAR - 12 de Desembre del 2010

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Junta :: Activitats-
Canviar a: